Kundestyring (CRM)

Delteks integrerede ERP-løsning til kundestyring (CRM)

For at kunne fokusere på de rigtige kunder skal salgscheferne vide, hvilke kunder der er rentable, og hvilke der ikke er det. Det er også vigtigt, at salgsmedarbejderne kan udarbejde tilbud til nye kunder på baggrund af tidligere salgssager, og de skal vide, hvad det koster at vinde de rigtige kunder.

Med Delteks integrerede ERP-løsning til kundestyring (CRM), kan account managerne spore alle løbende aktiviteter på deres kunder på tværs af afdelinger eller forretningsenheder. Således vil de kunne forbedre både kundeservice og den interne koordinering.

Læs her, hvordan Deltek Maconomys CRM-system har hjulpet en kunde med blandt andet at optimere deres kundestyring.

Kunderentabilitet gennem viden om kunderne
Delteks CRM-modul kan integreres fuldt med resten af Delteks software til projektstyring, økonomistyring og tidsregistrering, og du får således et fuldt overblik over kundestatistikker og historik, og du får vist de nødvendige oplysninger samlet ét sted.

CRM-modulet hjælper dig også til at minimere risikoen for budgetoverskridelser. Dine salgsmedarbejdere kan nemlig lægge detaljerede budgetter allerede i projektets salgsfase, som bygger på erfaring fra lignende projekter.

Den seneste version af Maconomy - Deltek Maconomy - giver mulighed for et CRM-system med en masse nye funktioner. Få mere information om, hvad Deltek Maconomy CRM-modul indeholder.

Udover økonomistyring tilbyder Deltek software til projektstyringtidsregistrering og ressourcestyring samt et CRM-modulHR-modul og Business Intelligence software.